Mateusz Mazurek – programista z pasją

Czyli o użyciu Pythona i kilku innych technologii do tworzenia świetnej jakości aplikacji w oparciu o stabilny proces dostarczania oprogramowania.

Felietony/inne Programowanie webowe

Zarabianie na reklamach – Google Adsense

Google Adsense to serwis reklamowy od Google’a. Emituje na stronach WWW reklamy tekstowe  (kontekstowe), bannery oraz reklamy wideo. Czyli w skrócie – rejestrujesz się, wklejasz kod na swoją stronę i dostajesz pieniadze za kliki. Niby wszystko fajnie, ale… Google daje sobie mozliwość swobodnego blokowania kont, nawet bez podania przyczyny, co czasem może być bardzo irytujace, gdyż zablokowanie konta wiąże sie z utratą środków oraz uniemożliwia zakładanie konta AdSense w przyszłości.

Google nie pozwala na namawianie do klikania w reklamy, czyli np „Kliknij w reklamę aby przejsć dalej” a także inne działania mające na celu sztuczne zwiększenie CTR (wspólczynnika klikalności ).

Google za to daje dostęp do znacznej bazy artykułów, które moga pomóc nam conajmniej w pozycjonowaniu reklamy na stronie.

Reklamy kontekstowe. Co to takiego? Są to reklamy które dopasowują się do treści strony na której sie znajdują. I to dzięki temu są takie skuteczne, gdyż jeśli wstawisz na swoją stronę o komputerach reklamę, to większość tych reklam będzie dotyczyła… Komputerów. Fakt ten jest bardzo istotny ze względu na przeciętnego użytkownika Internetu, gdyż szukając komputerów i trafiajac na Twoją stronę, dostaje też reklamy dopasowane do tematu jakiego poszukuje… Co już naturalnie zwieksza klikalność.

Google nie oferuje stałej stawki na kliki. Więc w jeden dzień możesz zarobić np. 5$ ale już za 3 dni tylko 2$.

Troszkę pod górkę jest gdy mamy się rozliczyć z zarobionych pieniedzy. Najpewniejszą metodą znalezienia właściwego sposobu opodatkowania zarobków z Google Adsense należy skorzystać ze strony Ministerstwa Finansów tam znaleźć odpowiedni formularz, za pomocą którego możemy wysłać zapytanie do odpowiedniej Izby Skarbowej.

Dokładnie w tym miejscu możesz to zrobić.

Warto też przejrzeć FAQ dotyczące sposobu wydawania indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego.

Dzięki za wizytę,
Mateusz Mazurek

A może wolisz nowości na mail?

Subskrybuj
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
gosia

przepraszam morze ktos wie to prosze o wiadomosc załozylam konto ad sense you tube i mam duzoi filmów ale niewiem bo na koncie widze zarobki 5 45 euro uwazam ze chyba oszukuja przeciesz juz tysiac osób ogladolo moje filmy kwota powina byc wieksza jak oni działaja czy napisza domnie proszac o numer kota jak benda mogli mi wyplacic zarobiki prosze odpowiedz dzienkuje czy to dobre konto oplaca sie natym zarabiac prosze szczra odpowiedz dzienkuje mój mail [email protected]